Verslagzoeker help

Verfijn hieronder op onderwerp

Verfijn op periode

Verantwoordelijkheid 2011

Als familiebedrijf voelen we ons medeverantwoordelijk voor onze omgeving. Zowel op korte als op lange termijn. Uitgangspunt van onze formule is dat de klant centraal staat, in alles wat we doen. Als supermarktketen staan we midden in de maatschappij. We zijn een essentiële schakel tussen de consument en de keten en daarom ook een aanspreekpunt voor diverse stakeholders.

We onderhouden nauwe contacten met onze ketenpartners en Non-governementele organisaties (NGO’s). Samen kijken we hoe we nu en in de toekomst zo duurzaam mogelijk kunnen opereren. Waar mogelijk passen we ons beleid daar op aan. Met als uitgangspunt de continuïteit van onze organisatie.

Met de groei van ons bedrijf wordt de impact van ons handelen op de maatschappij steeds groter. Als tweede supermarktbedrijf van Nederland bereiken we een toenemend aantal klanten. Ook kunnen we meer invloed uitoefenen op onze leveranciers. We willen zorgvuldig omgaan met de verantwoordelijkheid die dit met zich meebrengt. Daarom maken we heldere keuzes en doen we er alles aan om waar te maken wat we uitdragen.