Verslagzoeker help

Verfijn hieronder op onderwerp

Verfijn op periode

22.000 opleidingen en trainingen voor persoonlijke en functionele ontwikkeling.

In totaal hebben in 2014 circa 22.000 Jumbo medewerkers een training of opleiding gevolgd. Ze hebben deze goed beoordeeld met een gemiddelde van 7,9. Daarnaast zijn meer dan 148.000 e-learning modules gevolgd. Nieuw dit jaar zijn de Product-, Klant- en Procestrainingen. Deze trainingen zijn door de branche gecertificeerd op respectievelijk CBL3 en CBL4 niveau. Een unieke erkenning van de kwaliteit van de Jumbo vakgerichte trainingen, waar Jumbo dan ook trots op is. Op het gebied van Leiderschap zijn, korte, effectieve programma’s voor 1e medewerkers, afdelingschefs en filiaalmanagers van start gegaan. Deze zijn bedoeld als verdieping op de Kadertraining Teamontwikkeling en Leiderschap.  Ook zijn in 2014 de eerste lichtingen van het Jumbo Management Programma (JUMP) Afdelingschef geslaagd en zijn 6 nieuwe groepen gestart.

159 studenten zijn geslaagd voor hun MBO 2, 3 of 4 diploma bij Jumbo. Circa 75 supply chain teamleiders hebben het afgelopen jaar deelgenomen aan het Jumbo Management Programma JUMP! Teamleiders. Zij hebben zich verder ontwikkeld op leiderschap en leidinggeven.