Technologie

Met het veranderende consumentengedrag wijzigt ook het concurrentiespeelveld. Zo ontdekt de consument steeds vaker de voordelen van online boodschappen bestellen, hetgeen bestaande én nieuwe aanbieders aanspoort om te zoeken naar aantrekkelijke verdienmodellen in het digitale domein. Bij Jumbo investeren we fors in een efficiënt distributienetwerk voor online bestellingen. Ook het verstevigen van de digitale relatie met de klant heeft onze aandacht. Door slim gebruik te maken van nieuwe technologische mogelijkheden verbeteren we de winkelbeleving op Jumbo.com en via de Jumbo app. Nieuwe, innovatieve betaalmethoden doen hun intrede in zowel de fysieke als digitale wereld. Het belang van digitale informatie – van online prijsvergelijkingen tot het interpreteren van klantdata – neemt alleen maar toe. In een markt waar de marges traditioneel klein zijn, is dit van cruciale waarde. Daarom beschouwen we bij Jumbo de ontwikkeling van onze digitale infrastructuur als absolute prioriteit.