La Place

La Place is in dertig jaar tijd uitgegroeid tot een bekende en succesvolle restaurantformule. De horecaketen voert een uitgebreid en wisselend assortiment dat is aangepast aan de verschillende seizoenen en maakt gebruik van verse, eerlijke en waar mogelijk biologische ingrediënten. La Place heeft als stelregel dat de smaak van alle gerechten en producten tot de beste in zijn klasse moet behoren. Om dat te bereiken werken we bij La Place met verse, eerlijke en pure grondstoffen, het liefst uit de regio en zoveel mogelijk biologisch. Iedere ochtend krijgen de vestigingen in alle vroegte de ingrediënten aangeleverd. De versheid is daardoor gegarandeerd. Zorg voor mens, dier en milieu is een belangrijk uitgangspunt. Bij La Place noemen we dat principe ‘Eten met Geweten’. La Place combineert het beste van de markt met het gemak van een selfservice restaurant. Bij La Place verwelkomen we elk jaar ruim 15 miljoen gasten in onze 105 restaurants in binnen- en buitenland. Binnen onze formule exploiteren we verschillende formats.

La Place restaurants

In La Place Restaurants vinden gasten een uitgebreid assortiment warme gerechten, sandwiches, smoothies, verse sappen, soepen, verse fruitsalades, koffie, desserts, groente, vlees, vis en brood. De restaurants van La Place zijn zogenoemde marktrestaurants, waar gasten binnenkomen in een centrale ruimte met verschillende counters.

La Place Express

La Place Express is de take-away formule van La Place. We exploiteren deze formule met name op drukke stadspleinen, in winkelcentra, in levendige stadsbuurten en op vertrek- en aankomstpunten van reizigers, zoals luchthaven Schiphol en diverse NS-stations. Gasten kunnen hier terecht voor een compleet assortiment broodjes om mee te nemen of direct op te eten. Ook zijn er hartige snacks, sappen, shakes, frisdranken en seizoensfruit verkrijgbaar.