Foodcoach

Met de Jumbo Foodcoach gaan we een stap verder. Deze toepassing is erop gericht klanten gepersonaliseerd te helpen met het maken van bewuste, verantwoorde en lekkere voedingskeuzes. Als onderdeel van een in 2018 overeengekomen driejarige samenwerking is de Jumbo Foodcoach app inmiddels in gebruik bij de A-selectie van voetbalvereniging PSV. De spelers kunnen via de app in een handomdraai maaltijden voor thuis bestellen, afgestemd op hun persoonlijke voorkeuren en trainingsschema. Dankzij de Jumbo Foodcoach kunnen zij kiezen uit een ruim aanbod van maaltijden die op gebalanceerde wijze rekening houden met hun dagschema. Sinds eind 2018 maken ook de wielrenners van Team Jumbo-Visma gebruik van de Jumbo Foodcoach app. De performance staf van Team Jumbo-Visma begeleidt de sporters door een persoonlijk voedingsplan in te voeren dat is afgestemd op het individuele wedstrijd- en trainingsschema. In 2020 volgen ook de schaatsers van Team Jumbo-Visma.

Uiteindelijk willen we bij Jumbo ook al onze klanten helpen bij het maken van een lekkere en verantwoorde voedingskeuze, waarbij gezond niet ten koste hoeft te gaan van smaak, beleving en prijs. Gebruikers zullen kunnen kiezen uit een ruim aanbod van gebalanceerde maaltijden. De app biedt bovendien een praktische koppeling met Jumbo.com voor het automatisch bestellen en laten thuisbezorgen van de benodigde ingrediënten. De bredere introductie van de Jumbo Foodcoach app gebeurt stap voor stap en in 2020 komt de app voor een groter publiek beschikbaar.