Profiel

Als Koninklijke Jumbo Food Groep zijn wij met de merken Jumbo en La Place actief in de foodretail en foodservice. Heel bewust bouwen we met Jumbo Supermarkten, Jumbo Foodmarkt en Jumbo.com aan onze omnichannel propositie. Dat doen we met name in Nederland, en sinds 2019 ook in België. Altijd met één doel voor ogen: 100% tevreden klanten. Dat geldt ook voor foodserviceformule La Place, met vestigingen in Nederland en in zes andere landen. Voedings- en receptenplatform Smulweb migreerden we dit jaar naar Jumbo.com.
2023-Online-Profiel.svg.svg

Koninklijke Jumbo Food Groep B.V. is een besloten vennootschap, volledig eigendom van de familie Van Eerd. Colette Cloosterman-van Eerd vervult als president-commissaris de verbindende rol tussen de organisatie, de Raad van Commissarissen (RvC) en de familie. De directie is verantwoordelijk voor de strategie en de dagelijkse gang van zaken en staat sinds 6 maart 2023 onder leiding van Ton van Veen.

Onze organisatie

Ons hoofdkantoor is gevestigd in Veghel. De activiteiten in België worden aangestuurd vanuit het kantoor in Brasschaat. Eind 2023 werken er circa 100.000 medewerkers bij Jumbo, dat is inclusief de collega’s die bij zelfstandige Jumbo franchise ondernemers werken.